می توانید پروتئین در ادرار است برای بیماران نفریت مزمن درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید پروتئین در ادرار است برای بیماران نفریت مزمن درمان

بسیاری از بیماران نفریت مزمن خواهد پروتئین در ادرار و آنها نمی توانند از پروتئین در ادرار طور کامل از شر. و پس از آن، می تواند پروتئین در ادرار است برای بیماران نفریت مزمن درمان؟
چرا بیماران نفریت مزمن پروتئین در ادرار؟
نفریت مزمن یک اختلال کلیوی که در آن برخی از گلومرول کلیه بیمار است. بنابراین، پروتئین نمی تواند از نشت جلوگیری کرد و یا تماس توسط کلیه قرار گرفته است. در این مورد، بیماران با پروتئین در ادرار خواهد بود. چه تر است، پروتئین در ادرار ممکن است به ایمنی پایین، ضعف، نمایانگر و دیگر بیماری ها منجر شود.
چگونه به برطرف کردن پروتئین در ادرار برای بیماران نفریت مزمن؟
تنها زمانی که از گلومرول تعمیر شوند، عملکرد کلیه را بهبود یافته است، پروتئین در ادرار می تواند برای نفریت مزمن درمان می شود. در غیر این صورت، پروتئین در ادرار خواهد دوباره و دوباره.
درمان به بیماران نفریت مزمن با پروتئین در ادرار چیست؟
سم از بین بردن درمان می تواند اثر زیادی بر رفع پروتئین در ادرار با چند واکنش های جانبی است. این می تواند کمک به بیماران از بین بردن آب اضافی، سموم و مواد زائد از بدن است. به طوری که، می تواند کلیه را از آسیب رساندن محافظت و ارائه یک وضعیت مفید برای کلیه به دست آوردن مجدد.
در عین حال، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، پا حمام، فتیلهگذاری، سلول های بنیادی، و غیره، خواهد شد به بیماران استفاده می شود به طوری که برای تعمیر سلول ها و بافت کلیه آسیب دیده اما نکروتیک ذاتی بدون هیچ گونه عوارض جانبی آشکار است.
زمانی که کلیه مجددا برقرار شد، پروتئین در ادرار خواهد شد، و بیماران نفریت مزمن می تواند به زندگی عادی بازگشت.
اگر شما در ادرار برای بیماران نفریت مزمن علاقه مند به درمان به پروتئین می باشد، لطفا پیام زیر ترک و یا شما ارسال شرایط بیماری و اطلاعات تماس به ما. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ / وایبر / ویچت: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: